ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s. nabízí v Hodoníně volnou pracovní pozici "Koordinátor zákaznického centra - zkrácený úvazek". Nástupní mzda je od 18 750 Kč.
Do stále se rozvíjející společnosti hledáme koordinátora zákaznického centra. Místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením. Zkrácený úvazek 6 hodin denně. Možnost nástupu ihned.
Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, přijímání zakázek od zákazníků a předávání informací odpovědným vedoucím.
Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), pracovitost, spolehlivost, samostatnost.
Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, služební telefon, notebook, možnost vzdělávání.
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.
Poslední změna: před 1 týdnem