Luděk Šedý nabízí v Hodoníně volnou pracovní pozici "Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě". Nástupní mzda je 10 000 – 15 000 Kč.
Nabízíme volné místo - jedná se o pozici POMOCNÉHO PRACOVNÍKA V OBCHODĚ. Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Nutná uživatelská znalost práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Pracovní doba je 20h/týdně, v případě oboustranné spokojenosti v budoucnu možné zvýšení úvazku. Jsme chráněná dílna, tedy vhodné zejména pro ZTP/ČID. Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům. Flexibilní pracovní doba, možnost zkráceného úvazku. Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů
Poslední změna: před 2 týdny