Referent/ka back office (zákaznický servis) (Hodonín)

OMNIKA, spol. s r.o. nabízí v Hodoníně volnou pracovní pozici "Referent/ka back office (zákaznický servis)". Nástupní mzda je od 27 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Referent/ka back office (zákaznický servis)
Obor(y):
Obchod a cestovní ruch , Služby
Obec:
Hodonín
Mzda:
od 27 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
OMNIKA, spol. s r.o.
Pánov 3925
69501

Další informace o volném místu

Co Vás na uvedené pozici čeká a nemine? Příjem a zpracování objednávek od našich zákazníků. Péče o svěření zákazníky - řešení jejich objednávek, požadavků, apod. Příprava podkladů dle objednávek pro výroby. Plánování a kontrola importů zakázek. Práce s interním systémem K2 (znalost systému není nutnosti, rádi Vás zaučíme).
Jak si Vás představujeme? Telefonáty a emaily v německém jazyce pro Vás nejsou problém. V komunikaci se zákazníky jste prostě jednička. Hledáme spolehlivou a zodpovědnou posilu týmu. Plusem je předchozí zkušenost v rámci zákaznického servisu nebo obdobném oboru (není to však podmínkou).
A co bude odměnou za Vaši výbornou práci? Mzda (základní mzda + prémie), 13. mzda. Poukázky Flexi Pass (1x za 3 měsíce). Odpočinková zóna s ovocem a cukrovinkami. Příjemné venkovní posezení. Dotovaná strava - výběr z 5-ti jídel (cena: 30,- Kč). 20 dnů dovolené. 3 dny placeného volna navíc, tzv. sick days. Drobná pozornost k pracovním a životním výročím. Firemní akce. Kvalitní káva na pracovišti. Pevná pracovní doba od 7:00 do 15:30 hodin.
Kontakt na tel. 518 321 223 od 7:00 do 15:30 hod, na mail: jobs@omnika.com

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 3 týdny