Vedoucí Odboru finančního (Kyjov)

Město KYJOV nabízí v obci Kyjov volnou pracovní pozici "Vedoucí Odboru finančního". Nástupní mzda je 32 400 – 52 700 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Vedoucí Odboru finančního
Obor(y):
Management
Obec:
Kyjov
Mzda:
32 400 – 52 700 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
VŠ magisterské
Adresa pracoviště:
Město Kyjov
Masarykovo náměstí 30/1
69701

Další informace o volném místu

Popis pracovní činnosti: komplexní zajištění činností vedoucího pracovníka Odboru finančního - zajišťuje souhrnnou ekonomickou agendu, finanční vypořádání a sestavuje závěrečný účet aj.
Platové zařazení: tř. 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Termín nástupu: po ukončení VŘ, popř. dohodou
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Kyjov, okr. Hodonín
Zákonné předpoklady:
o Předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem)
Požadujeme:
o VŠ vzdělání v magisterském či bakalářském studijním programu se zaměřením zejména na finance, účetnictví či veřejnou správu
o Praxe v oboru nejméně 5 let
o Znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územních samosprávných celků
o Znalost příslušné legislativy a daňových předpisů
o Manažerské, organizační a rozhodovací schopnosti
o Ochota dále se vzdělávat
o Znalost práce s PC (Word, Excel, Internet, PowerPoint)
o Schopnost týmové práce
o Řidičské oprávnění skupiny B
o Praxe na pozici vedoucího zaměstnance výhodou
o Zvláštní odborná způsobilost na úseku finančního hospodaření územních samosprávných celků výhodou

Jedná se o funkci podléhající zákonu č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů.
Požadované doklady:
o Přihláška do výběrového řízení
o Strukturovaný životopis
o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
o Osvědčení dle Zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění, tj. osvědčení podle § 4 odst. 1 (tzv. lustrační osvědčení - je možno nahradit čestným prohlášením a doložit před uzavřením pracovního poměru) a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 - nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971 (od těchto uchazečů se nevyžaduje předložení lustračního osvědčení ani čestného prohlášení)
o Motivační dopis pro výkon funkce vedoucího Odboru finančního v rozsahu 1 až 2 strany A4.
Nabízíme:
o pružnou pracovní dobu
o 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days
o příspěvek na stravování
o příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
o příspěvky na kulturní akce
o zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy "Výběrové řízení - Vedoucí finančního odboru - NEOTVÍRAT" doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální úsek, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 29. 9. 2023 do 14:00 hod. Další informace podá tajemník úřadu Mgr. Filip Zdražil - tel. 518 697 410 nebo personalistka Mgr. Pavlína Luklová - tel: 518 697 414.

Tajemník Městského úřadu Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 2 týdny